Get a Glitter Calendar Click Here

Ahad, 15 Mei 2011

13 MEI my lonely birthday......

dah 3 hari berlalu...
birthday tak sambut..
hmmm, sape yg nak ingat birthday aku nie..
BF takde, so coklat, bunga dan yg sewaktu dengannya aku tak dapat..

untung korang kan yang dah berpunya..
leh berkasih sayang,
leh dapat hadiah dri orang tersayang...
cemburunya aku ngan korang....

takde sape yg nak kat aku nie,
ada pun yang aku tak berkenan,
ade pun c dia yang dah berpunya,
tak kan nak paksa hati kot?

sedangkan sahabat sendiri tak wish,
sedihnya aku....... :(

3 hari dah berlalu...
sampai sekarang dorang buat tak tahu,,
dan aku lagi tak tahu kenapa dorang buat tak tahu..
saja tak tahu? atau buat2 tak tahu?nak bagi surprise kot?
what ever la guys.........

ape2 pown...aku tak akan lupa birthday korang...
walaupun aku takde duit,
korang tunggu jew wish dari aku...
tapi jangan mengharapkan aku menjadi orang pertama,
becouse i want 2 be the last person yang akan wish kat korang..

the last thing, HAPPY BIRTHDAY HANA
lonely....

Tiada ulasan: