Get a Glitter Calendar Click Here

Selasa, 3 Mei 2011

New KPOP Group * BLOCK B ~ Wanna B * (part 2)


Kek dibuat oleh peminat2 BLOCK B :Wanna B.....pergghh,berabis korang yek... 

 Haaaachumm!!!  

   Aarrggghhhhhh,....leganya lepas bersin.Rasa macam nak terkena selsema pun ada gak.Sejak beberapa hari nie hujan jew kat sini..Semalam bukan main lagi petir sambar menyambar, guruh berdentum dentum..kilat takyah critew lah..di mana2 ada..Petir tue kalau masuk lam bilik aku nie pun boleh, dah la bilik kat aras 3 paling atas, kat atas bukit plak tue..Tuhan jew la yang tau mcm mana perasaan kitorang penghuni asrama nie masa hujan lebat tue.Sampaikan nak gi toilet pun takut dah, TAKUT KENA SAMBAR dek  petir la..eeeee, tak brani aku..."eh ko nie Hana kalau tak bercerita hal2 yang tak berkaitan tue boleh kew? apa yg ko nak crita sebenrnya nie? kisah hujan? isk..... "___  ehehe...sory wahai follower2 yg ku syunk, bukan SORRY SORRY lagu SUPER JUNIOR okey..

 

   Nie nak crita la nie...abaikan jew crita hujan tadi kan.Sekarang kita bercerita tentang hal sebenar.Dalam entry sebelum nie aku dah crita sal kumpulan BLOCK B part 1 kan.Korang dah baca tak? kew lupa nak baca? atau........tak tahu langsung? owh, sampai hati korang kan tak nak baca kan...takpe2, memandangkan aku sayang korang lebih dari kotak pensil aku nie kan, so aku link kan entry part 1 kat sini,dei, berapa banyak KAN dah aku letak.Lantak lah kan.... klik jew  http://hanakimigilakorea.blogspot.com/2011/05/new-kpop-group-block-b-part-1.html

 

   Ha, kalau dalam part 1 ada music video "Don't Move", dalam part 2 nie aku nak bagi korang dengar lagu kedua kumpulan nie pulak "Wanna B" ..syok gilew la lagu nie.Sayang tul aku tak dapat cari clip video lagu nie, rasanya belum kuar kot.kalau korang tau apa2, bagitau aku k...kita sama2 share...ehee..(^_^)..

 

   Korang nak tau tak?Aku belum mandi nie...ehhehe...nak gi mandi jap...sambil2 tue, korang layan lah Clip Video Teaser ngan Full Audio lagu "Wanna B" kat bawah nie k...klik play jew...tak susah pown...chau cin chau k......papai..

 

  • p/s : Nantikan part 3 (ehehhe, ada lagi upanya) zassss...........

 

블락비(Block B)_Wanna B (Teaser)





Full Audio | Block B - Wanna B

4 ulasan:

C`ayob.com berkata...

waaa ini macam blog baru kan...mmm...teruskan usaha....kalau boleh....kurangkan sikit benda2 kt blog takut lambat loding untuk org view..

kalau ada masa....kunjung2 lah ..blog ku di http://cayob.blogspot.com/

Hana teen top berkata...

yup..baru lagi.Dah kira kurang dah widget2 kat blog nie..ok jew loading..:) thanks coment and follow my blog..
aq dah follow gak blog mu..:) nice...

Browacana berkata...

Selamat berblogging yer...:)

Hana teen top berkata...

owh yew..awak pown sama.thanks..:)