Get a Glitter Calendar Click Here

Rabu, 6 Julai 2011

Apa yang aku rasa...Aku diKecewakan Lagi!

c Dia
       
          Aku teramat rindukan dia..dah lama tak contact. Dia call aku 3 hari yang lalu.Subuh plak tue kul 5pagi. Aku ingat tak nak sambut, tapi bila nama dia pupUp kat skrin handphone tue, aku terus tekan YES.Gembira sangat sebab nak dengar suara dia..Tetiba jew dia minta maaf kat aku.Aku pelik la, ada kah dia buat salah ngan aku? owh....rupanya dia rasa besalah sebab lama tak endahkan aku.Yalah, dulu asal aku call jew dia ada kat luar..lepak ngan kawan la, ada kerja la, penat la...SMS pun tak penh nak reply...reply pun kadang2 jew ikut mood dia la agaknya...Penah beberapa kali tue tak sempat aku nak luahkan dua patah kata dia dah matikan phone..perrghh, sakit hati nie dia tak tahu... :( Lupakan sal nie.....dialog kat tepon tue, dia kata dengan bersungguh2nya dia takkan buat lagi.Minta maaf sgt2 kat aku nie...aku pecaya la...Dia suruh aku sms dia esok harinya...bila aku sms dia tak reply pun....mlm aku try sms lagi, tak tak reply gak....aku dah mls dah...dan sampai hari nie dia masih menyepi....

          Hari nie kul 2.30ptg aku try buka profile tagged dia..Rindu nak tengok muka dia.Tapi apa yang aku nak lihat tue takde, yang ada benda lain plak..GAMBAR DIA BEDUA NGAN POMPUAN LAIN..
happynya korang kan :(

Siap gambar dorang dua tue diletakkan sebagai gambar profile lagi.SAPA YANG TAK SAKIT HATI LIHAT SEMUA TUE?!
pict profile korang nie yg membuatkan jantung aku bedegup kencang
terasa sakit tau tak lihat korang bergmbr mcm nie.... huhu

          Aku komen semua gambar dia...masa komen tue, AIR MATA AKU KUAR TANPA AKU SEDARI..HATI AKU MEMBUAK2 MENAHAN SAKIT DAN KECEWA YANG DIRASAKAN....aku tertanya-tanya, DIA CINTAKAN AKU ATAU TAK NIE? hanya dia yang tahu jawapan tue :(    T.T .. aku cuma nak kau tahu, bahwa AKU CINTAKAN KAu......kalau tak suka aku, SAY YOU DONT LOVE ME DON'T PLAY MY HEART......









APA YANG AKU RASA...AKU DIKECEWAKAN LAGI!

           

7 ulasan:

masturagarip berkata...

pergi mati la dier, sis ngan pempuan
tak yah duli la, klau laki ader ego pempuan pun ader la

Hana teen top berkata...

a'ar....lumrah pompuan lembut.ayat sikit jew dah hilang ego.

iyan shazlind berkata...

Insyaallah nanti awak akan jumpa orang yang betul2 baik untuk awak :)

Hana teen top berkata...

makasih shaz,,,,aku harap mcm tue gak....:(

Ajeerah Fareha berkata...

kesiannya dia. kalau lelaki mcm ni, lupakan je lah. dia x hargai awak tu maknanya. cari yg lebih berperikemanusiaan :)

Hana teen top berkata...

emm..hari nie dan baru jew aku nampk FB dia ..komen ngan pompuan lain........siap panggil2 b plak tue..:'(

Tanpa Nama berkata...

kalau nk tahu seseorg lelaki ni mmg suka atau tak, senang je... orang laki tu sendiri yang akan cari kita, dan cba sedaya upaya akan berhubung dengan kita... dan mereka tak akan duduk senang kalau tak dgr suara kita walau sehari... mungkin jgak akan jadi gila bayang...

jadi, utk kes awak ni kan hana, akan suggestkan lupekan aje lah laki tu... mmg dia tak sesuai dgn awak... sudah terang2 lagi bersuluh.. mmg itu yang nk dibagitahu pada awak selama ini... sbb tu dia tidak hubungi awak dan hanya hubungi kalau dia ada masalah dgn 'kawan' nya sahaja.. kebiasaan camtu lah...

sebnryne tak la tuju pada kaum adam je, tapi, kaum hawa pun akan buat perkara yang sama.. jadi, kita kene faham dgn sendirinya.. so dont be sad.. sbb masih ada lelaki yang lebih kualiti yang kita boleh cari... k...

*maaf lah cik minah mmg byk bebel kalo bab2 camni...